sep 27, 2020
40 Pregledi
0 0

DOMINACIJA električnih automobila na Sajmu u Kini

Objavio:

Izloženo je 800 automobila, od kojih su 82 svetske premijere, dok se proizvođači trkaju da osvoje deo tržišta i ožive interes potrošača za kupovinu koja je bila u krizi i pre pandemije.
DOMINACIJA električnih automobila na Sajmu u Kini U Pekingu je otvoren veliki Sajam automobila, prvi međunarodni skup tog sektora ove godine pošto su svi ostali otkazani zbog pandemije koronavirusa.
Ford je u Kini priredio debi svog potpuno električnog SUV “Mustang Mach-E”. Obećava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,5 sekunde.
Desetine novih modela električnih vozila su glavne zvezde Sajma, od kojih proizvođači nekih obećavaju domet veći od 600 kilometara s jednim punjenjem baterija, što je više od mnogih modela s klasičnim, benzinskim motorima.
BMW je prikazao svoj “iX3”, električni SUV koji će se proizvoditi u Kini. Ta kompanija je priredila i svetski debi svoje limuzine M3 i kupea M4 što odražava rastuću važnost kineskog tržišta luksuznih vozila.
Nisan je prikazao svoj potpuno električni terenac “Ariia”, za koji kaže da može da s jednim punjenjem baterija pređe do 610 kilometara.
Kineski mladi, ali ambiciozni brendovi, takođe agresivno insistiraju na proširenju asortimana vozila na baterije.
“Pekinški Sajam je simbol nade”, rekao je generalni direktor BMW u Kini, Johen Goler.
Takođe kineski i državni GAC New Energy radi na planovima za izvoz u Evropu, a linija modela “Aion” uključuje limuzinu s elektro-pogonom i konceptni SUV s pogonom na vodonične gorivne ćelije.
Geely Auto, u državnom vlasništvu, prikazao je modele koji obećavaju više od 500 kilometara s jednim punjenjem baterija.
Peking podstiče elektro-sektor i nada se da će do 2025. električna vozila imati 25 odsto udela u ukupnom broju, a kineske firme koje proizvode električna vozila beleže obnovljen interes investitora.
Štand budućeg modela američkog Tesle je privukao veliki broj posetilaca, kao i modeli kineskih proizvođača.
Kineska automobilska industrija pokazuje znake oporavka posle pada prodaje za gotovo 80 odsto u februaru kada su Kinezi bili primorani da ostanu kod kuće i kada je privreda takoreći stala da bi se zaustavila epidemija.
Salon u Pekingu, odložen pet meseci, trajaće 10 dana, pošto je Kina u velikoj meri uspela da savlada širenje virusa.
Ipak procenjuje se da će broj prodatih automobila u Kini ove godine opasti za devet odsto u odnosu na prošlu, a da će u drugoj polovini ove godine porasti prodaja električnih vozila, smatra rejting agencija S&P.
Prodaja je ponovo počela da raste posle prvog, vrlo teškog tromesečja, i to avgusta ove godine za šest odsto više nego istog meseca prošle, po kineskoj federaciji proizvođača automobila.
Dok se procenjuje da prodaja automobila u svetu može da ove godine opadne 20 odsto, S&P očekuje da će Kina biti jedina koja će tokom naredne dve godine usepti da se vreati na obim prodaje iz 2019. godine.
Renomirani proizvođači Folksvagen i BMW nameravaju da potupno električne modele proizvode u Kini, dok drugi proizvođači iz inostranstva očekuju da Kina, prva veća privreda koja je počela da se oporavlja od pandemije, pomogne povećanju prodaje i smanji njihove višemilionske gubitke.Foto: screenshot
Izvor: Beta

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu BIZLife

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta BIZLife. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta BIZLife. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Biznis

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *