avg 23, 2020
154 Pregledi
0 0

I američki mediji traže bolje uslove za saradnju sa tehnološkim gigantima

Objavio:

Posle Australije, koja planira da primora tehnološke gigante da medijima plaćaju distribuciju njihovog sadržaja, i neke američke medijske kuće se bune zato što na njima drugi zarađuju.Nekoliko američkih medija pobunilo se protiv Epla zato što uzima između 15 i 30 odsto od pretplate na njihove sadržaje preko svojih aplikacija.Ovi mediji naime žele bolje uslove u ugovoru sa Eplom, koji trenutno uzima između 15 i 30 odsto novca od pretplate na njihove sadržaje.Tako je nekoliko američkih medija, uključujući i Njujork tajms, zatražilo od Epla da smanji udeo koji uzima od pretplate na njihova izdanja preko svoje prodavnice aplikacija.Međutim, Gugl trenutno radi na programu za licenciranje koji će koristiti širom sveta, a koji bi regulisao plaćanje visokokvalitetnih medijskih sadržaja.Među komentarima na ovakvu politiku Epla mogu se čuti razne kritike, od onih da tehnološki gigant previše naplaćuje svoje usluge do onih da bi on zapravo trebalo medijima da plaća za prenošenje njihovih sadržaja. Ove kritike ne odnose se samo na Epl, već i na druge tehnološke kompanije poput Gugla i Fejsbuka.



Foto: Andrys, Pixabay

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu Biznis i finansije

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Biznis i finansije. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Biznis i finansije. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Biznis

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *