maj 2, 2020
84 Pregledi
0 0

Internet kupovina ili (i) komšijske prodavnice?

Objavio:

Foto: Blic/Milan Ilić

Prema izveštajima brojnih svetskih medija internet trgovina u svetu beleži vrtoglav rast, a prema procenama stručnjaka taj skok kreće se i do 200 procenata. U prilog tome govori i najnoviji podatak da su preuzimanja aplikacija za kupovinu namirnica preko interneta porasla, u kratkom vremenskom period, za čak 200 odsto u odnosu na prošlu godinu,„Kupovina robe široke potršnje u Srbiji, kao i najvećim delom u svetu, obavlja se najviše u samim prodavnicama. Naravno, trgovinski lanci koji su u trenutku pojave pandemije imali i internet prodavnice uspeli su mnogo brže da odgovore iznenadne potrebe tržišta, i zato imaju i značajno bolju poziciju u razvoju internet trgovine koja će u budućnosti biti sve snažnija”, rekao je Žarko Malinović, sekretar Udruženja za trgovinu u Privrednoj komori Srbije.
I u Mercatoru, najvećem regionalnom trgovinskom lancu, interesovanje potrošača za online kupovinu naglo je poraslo, pa je zato ova kompanija najavila da će na svim svojim tržištima Srbije, Slovenije, BiH i Crne Gore ubuduće investirati mnogo više u razvoj internet trgovine. Tomislav Čizmić, predsednik uprave Mercator Grupe
„Kapaciteti u ovoj oblasti trenutno su deset puta veći nego pre izbijanja ove krize”, izjavio je u intervjuu za STA, Tomislav Čizmić, predsednik Uprave Mercator Grupe. „Verujem da će potrošači koji sada kupuju putem interneta, nastaviti više nego ranije da obavljaju online kupovinu i nakon pandemije, ali svakako mislim da će većina kupaca i dalje kupovati u svojim komšijskim prodavnicama, jer trgovina samo tako može delovati kao celina”, ističe predsednik uprave najvećeg maloprodajnog lanca na prostorima bivše Jugoslavije.U prilog tome da će razvoj internet trgovine ići ruku pod ruku sa razvojem komšijskih prodavnica možda najbolje govori podatak da je od početka vanrednog stanja, zbog pandemije Korona virusa kompanija Mercator, samo u Srbiji, zaposlila novih 150 ljudi.Tradicionalna kupovina dolazak potrošača u prodajne objekte pruža jedan ugođaj više od interneta, direktan, ljudski kontakt i razgovor, koji će nam naročito nakon izolacije svima biti izuzetno potreban.Izvor: BIZLifeFoto: Blic/Milan Ilić

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu BIZLife

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta BIZLife. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta BIZLife. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Tagovi:
· · · · · · ·
Kategorija članka:
Biznis

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *