nov 30, 2021
45 Pregledi
0 0

Novi poslovni rekord kompanije JYSK Srbija

Objavio:

Tako je promet povećan za 22 odsto, dok je EBIT rezultat bio za 65 odsto veći u odnosu na 2019/20., koja je takođe za JYSK bila rekordna godina. JYSK je još jednom postigao istorijski poslovni rezultat ostvarivši dobit pre oporezivanja od gotovo 1,2 milijarde RSD u finansijskoj godini 2020/21.
Iako je 2020/21. za JYSK donela mnoge nove izazove, kompanija je još jednom uspela da iskoristi sinergiju fizičkih prodavnica i jakih digitalnih platformi kako bi postavila nove rekorde sa prometom od 6.792.787.700 RSD i EBIT-om od 1.223.891.700 RSD.

“Izuzetno sam zadovoljna postignutim rezultatima. Za JYSK, kao i za druge kompanije, ovo je bila veoma izazovna godina. Zbog toga svi naši radnici mogu da budu ponosni na ostvareni rezultat”, kaže Country menadžer JYSKa za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, Vesna Kukić Lončarić.
“Jedno od JYSKovih najvećih tržišta na globalnom nivou je Nemačka koja je sa svojih 1.000 prodavnica bila najduže pod jakim restrikcijama. Promet u Nemačkoj nije dosegao nivo prošlogodišnjeg, ali zato sa druge strane, značajno smo povećali promete u Skandinaviji, Engleskoj, Srbiji i nizu zemalja istočne i srednje Evrope. Takav je rezultat više nego nadoknadio pad prometa u Nemačkoj i na globalnom nivou omogućio da završimo godinu sa EBIT rezultatom od 4,5 milijarde danskih kruna (DKK)”, kaže Jan Bøgh, Predsednik Uprave kompanije JYSK.
Velika razlika između tržišta
Globalno gledajući, na nivou svih zemalja u kojima JYSK posłuje, pandemija je imala različit uticaj od tržišta do tržišta, što se jasno vidi po ostvarenim rezultatima.
“Vidimo da naš novi koncept prodavnica privlači sve više kupaca. Zbog toga planiramo da ubrzamo tempo ulaganja u preuređenja kako bismo svim našim kupcima pružili jednako inspirativan doživljaj kupovine. Plan je da na nivou JYSKa preuredimo sve postojeće prodavnice do 01.09.2024. godine. Najvećim izazovom do sada pokazala se nabavka potrebne opreme, kako za obnovu postojećih tako i za otvaranja novih prodavnica. To je posledica globalnih izazova nedostatka sirovina i logističkih kapaciteta. Međutim, očekujemo da će se i to stabilizovati u narednim godinama”, kaže Vesna Kukić Lončarić.
Plan investicija
U narednim godinama JYSK planira svoju dalju ekspanziju, a uz otvaranja novih prodavnica, veliki je fokus i na preuređenju postojećih.
Izvor: BIZLife
Ključni rezultati za JYSK Srbija:

Promet: 6.792.787.700 RSD
Rast prometa: 22,3 odsto
EBIT rezultat: 1.223.891.700 RSD
Rast EBIT-a: 65 odsto

Foto: Sandro Sklepić

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu BIZLife

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta BIZLife. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta BIZLife. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Biznis

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *