maj 28, 2020
82 Pregledi
0 0

Porast od 40% u korišćenju elektronskih servisa Crédit Agricole banke

Objavio:

Crédit Agricole banka Srbija zabeležila je porast od 40% u broju transakcija fizičkih lica putem elektronskog i mobilnog bankarstva u odnosu na isti period prošle godine.

Foto: Promo
Velike investije i bogato iskustvo koje Crédit Agricole Grupa ima u 47 zemalja širom sveta  uz oslanjanje u razvoju na lokalne resurse doprineli su da Crédit Agricole bude potpuno spremna i posvećena klijentima svakog dana tokom pandemije Covid-19  tako da je 80% penzionera  klijenata Banke pristupalo svojim sredstvima bez odlaska u filijalu.Tokom marta i aprila izbor naših klijenata bili su elektronski servisi što je rezultiralo da se ukupni broj transakcija obavljenih e-bank ili m-bank uslugom povećao za čak 25% u odnosu na period od samo šest meseci pre krize, a čak 40% u odnosu na isti period prošle godine.Izvor: BIZLife“Kako su potrebe naših klijenata na prvom mestu, Crédit Agricole Srbija nastaviće da unapređuje svoje digitalne usluge, proizvode i servise. Ubuduće, otićićemo korak dalje tako će naši klijenti sami moći da biraju lokaciju bankomata, filijale ili proizvod koji je kreiran po njihovoj meri”, izjavio je Miloš Vojvodić, Rukovodilac sektora za upravljanje odnosima sa klijentima i digitalnu transformaciju.

Foto: Promo

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu BIZLife

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta BIZLife. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta BIZLife. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Biznis

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *