dec 15, 2020
91 Pregledi
0 0

Primer društvene odgovornosti vredan JEDANAEST MILIONA DINARA

Objavio:

Tada su, za samo dve nedelje uspeli da sašiju i doniraju više od 15 000 zaštitnih maski u čitavoj Srbiji- bolnicama, domovima zdravlja, službama hitne pomoći, centrima za socijalni rad, zaposlenima u vodovodima, komunalcima, Civilnoj zaštiti, kliničkim centrima, BELhospice-u, NURDOR-u, sudovima, domovima za brigu o starim i napuštenim licima, Narodnom frontu, SOS Dečjem selu kao i volonterima širom Srbije. 400 zaštitnih odela/skafandera sašili su i poklonili Čačanskoj bolnici i ostalim zdravstvenim ustanovama u Čačku. Ubrzo su stigle i nove posteljine za Porodilište i odeljenje ginekologije Čačanske bolnice zajedno sa novim spavaćicama za buduće ili novopečene mame. Pomoć i podrška onima kojima je ove godine bila potrebna samo su se nizale: sportske manifestacije, košarkaški i fudbalski turniri, humanitarne licitacije, u novcu, vrednosnim vaučerima, garderobi, novogodišnjim paketićima ukupne vrednosti od tri miliona dinara.
Primer društvene odgovornosti vredan JEDANAEST MILIONA DINARA “Svaka čast, dobri ljudi!”,”Dobro se dobrim vraća”, “Ljubav za ove marljive ruke i predivan gest”… Bile su ovo samo neke od reakcija na inicijativu modne kuće P….S….fashion o izradi zaštitnih maski za lice, još na samom početku epidemije.

Uz sve navedeno, još dva miliona dinara, što je godišnji prihod od naplate papirnih kesa, opredelili su za kupovinu sadnica i sam proces sađenja na teritoriji Srbije. Kao strateški ekološki orijentisana kompanija, svoje aktivnosti su oduvek usmeravali ka očuvanju prirode i apelovanju na svest o značaju ove teme.

Zahvaljujući sponzorstvu od šest miliona dinara, Košarkaški klub Borac ponovo je dospeo u sam vrh timova sa najvećom posetom u Srbiji.
“Budući da se epidemiološka situacija pogoršava, želeli smo da naši zdravstveni radnici budu što bolje opremljeni kako bismo obolelim sugrađanima obezbedili negu koja im je neophodna u bolničkom lečenju. Pod sloganom “čuvajmo jedni druge” naše aktivnosti su tokom celog trajanja ove epidemiološke krize okrenute ka prevenciji i zaštiti zdravlja kako naših zaposlenih, tako i u svim ostalim segmentima u kojima smo u mogućnosti da pomognemo”, izjavila je Jelena Karanac, Marketing i PR menadžer ove modne kuće.

Umesto zahvalnosti svih onih koji bi je ovde glasno iskazali i u ime svih njih, objavili smo ovaj tekst.

Foto: Promo
Izvor: BIZLife

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu BIZLife

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta BIZLife. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta BIZLife. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Biznis

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *