jul 9, 2020
131 Pregledi
0 0

Provokacija u Maskovom stilu: Tesla izbacila liniju satenskih ŠORTSEVA (FOTO)

Objavio:

Nakon što je nadmašila Toyota Motor po tržišnoj vrednosti te postala najvredniji proizvođač automobila u svetu, kompanija Tesla našla je vremena i da kreira liniju satenskih šortseva.

Foto: Beta AP

Limited edition short shorts now available at https://t.co/5EmNcTBvJv„Limitirana serija kratkih šortseva sada je dostupna“, objavio je na Tviteru direktor kompanije Ilon Mask.
Crveni satenski šorts sa zlatnim detaljima prodaje se na sajtu Tesle po ceni od 69,420 dolara, a cela linija rasprodata je neverovatnom brzinom.— Elon Musk (@elonmusk) July 5, 2020Prezir prema short sell trejderima (špekulantima) više puta je javno izražavao. Na Tviteru je 2018. godine napisao da to što oni rade treba da bude nezakonito, a svojevremeno je velikom kritičaru Tesle, hedž fond menadžeru Dejvidu Ajnhornu kao provokaciju poslao paket šortseva.Klađenje na propast neke kompanije, odnosno na pad vrednosti akcija, nije novost, ali je nešto što oduvek izuzetno nervira Ilona Maska.— David Einhorn (@davidein) August 10, 2018
I want to thank @elonmusk for the shorts. He is a man of his word! They did come with some manufacturing defects. #tesla pic.twitter.com/qsYfO8cbkpShort sell trgovci zarađuju na padu cena. Oni akcije koje ne poseduju (pozajmljene akcije) prodaju na otvorenom tržištu, a zatim identičan broj istih akcija kupuju i vraćaju vlasniku na neki kasnije ugovoreni datum. Njihov cilj je da akcije koje su prvo prodali kupe za manji iznos nego kada su ih prodali i da razliku pretvore u svoj profit.
Tako da se i ova specijalna linija Teslinih šortseva može protumačiti kao provokacija short sell trejderima zbog nikad boljih rezultata ove kompanije.Izvor: BIZLifeProizvođač automobila iz Silicijumske doline ima mnogo razloga za slavlje. Ove godine se vrednost akcija Tesle gotovo utrostručila na nešto više od 1.200 dolara po akciji, a u drugom kvartalu Tesla je prodala više od 90.000 svojih električnih automobila, prkoseći trendu opadanja prodaje drugim proizvođačima automobila zbog koronakrize.

Foto: Beta AP

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu BIZLife

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta BIZLife. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta BIZLife. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Biznis

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *