maj 6, 2020
39 Pregledi
0 0

Sberbank digitalna kampanja podrške klijentima iz segmenta male privrede

Objavio:

Kampanjom podrške na društvenim mrežama, Sberbank Srbija pružila je dodatni podsticaj svojim klijentima iz segmenta male privrede. Pandemija virusa Covid – 19, mnoge privrednike motivisala je da svoje poslovanje prilagode nastaloj situaciji. Sberbank je prepoznala napore i izazove s kojima su se klijenti suočili i kroz objave na društvenim mrežama pružila im dodatni vetar u leđa.

Foto: Promo
Kao banka koja posebnu pažnju posvećuje zadovoljstvu i građenju partnerskih odnosa sa svojim klijentima, Sberbank je želela da se na ovaj simbolični način oduži što je njihov izbor banke upravo Sberbank.Istraživanja pokazuju da je tokom vanredne situacije, zabeležen značajan rast u korišćenju društvenih mreža. Baš iz tog razloga, Sberbank je izabrala ovaj kanal komunikacije da kroz kreativna rešenja, reklamira svoje klijente koji su uspeli da zadrže kvalitet i kontinuitet u radu. Partnerski odnos je nešto na šta Sberbank stavlja svoj fokus u saradnji sa klijentima u svim segmentima poslovanja. Kako je saradnja na polju korišćenja finansijskih proizvoda i usluga već uspešno ostvarena, kroz ovakvu akciju Sberbank je pokazala da je banka na koju klijenti mogu da se oslone.Foto: PromoIzvor: BIZLife

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu BIZLife

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta BIZLife. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta BIZLife. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Biznis

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *