nov 27, 2021
45 Pregledi
0 0

SEKOPAK uštedeo 54.000 TONA ugljen-dioksida reciklažom ambalažnog otpada

Objavio:

Kompanija Sekopak ove godine slavi 15 godina poslovanja, a uprkos pandemiji, uspela je šestu godinu zaredom da se izdvoji kao lider u industriji upravljanja ambalažnim otpadom. Generalna direktorka Sekopaka Violeta Belanović Kokir istakla je da su i ove godine uspešno opravdali nacionalne ciljeve, reciklirajući 63,5 odsto ambalažnog otpada. Kompanija Sekopak obeležila je 15 godina rada na CO2 konferenciji, gde je svojim klijentima i saradnicima dodelila sertifikate za doprinos uštedi ugljen-dioksida. Ovogodišnja CO2 konferencija održana je 7. oktobra u beogradskom hotelu „Crystal”, pod sloganom „Zajedno ka ciljevima cirkularne ekonomije”, kako bi se ukazalo na značaj uštede ugljen-dioksida kroz reciklažu.
U 2020. godini Sekopak je uštedeo više od 54.000 tona ugljen-dioksida. U Republici Srbiji je uz pomoć operatera ambalažnog otpada dat doprinos uštedi ugljen-dioksida od 90.000 tona, što znači da je Sekopak zaslužan za više od polovine doprinosa.
Na konferenciji je govorila glumica Isidora Simijonović, ambasadorka Sekopaka, koja je započela saradnju sa ovom kompanijom u želji da utiče na svesti ljudi o važnoj temi današnjice – zaštiti životne sredine.
„S obzirom na to da slavimo i 15 godina postojanja kompanije Sekopak, želimo da podelimo sa vama da smo od 2010. godine kada je doneta prva Uredba o ambalaži i ambalažnom otpadu reciklirali  650.000 tona ambalažnog otpada. Samo u 2020. godini reciklirali smo 97.000 tona i šestu godinu zaredom reciklirali i ponovo upotrebili najveće količine ambalažnog otpada”, objašnjava generalna direktorka Sekopaka Violeta Belanović Kokir.

„Projekti na kojima Sekopak radi imaju veliki uticaj na građane. Nedavno sam to doživela u Kragujevcu, gde smo kroz projekat Reciklažom do vožnje edukovali građane o korišćenju reciklomata. Ljudi su bili vrlo zainteresovani i motivisani da učestvuju u akciji. Bilo mi je veoma drago da to vidim”, istakla je tom prilikom.

„Uprkos pandemiji, uspeli smo da steknemo nove saradnike i proširimo infrastrukturu za odvajanje ambalažnog otpada. Edukovali smo građane, započeli nove projekte sa ciljem da poboljšamo sistem. Projekti Reciklažom do vožnje i Upravljanje staklenom ambalažom već imaju dobre rezultate i poznati su javnosti. Mislili smo dugoročno, prilagođavali se i ponovo se pokazali kao lider u industriji upravljanja ambalažnim otpadom”, izjavila je generalna direktorka Sekopaka Violeta Belanović Kokir.
Sekopakovim klijentima i saradnicima dodeljeni su sertifikati o doprinosu uštedi ugljen-dioksida, nakon čega su imali priliku da pogledaju ilustracije Jovanke Dorović. Na osnovu rada na ekološkim projektima u Kini, ona je ukazala na probleme sa kojima se suočava naša planeta. Dizajnerka Zorana Vujanić vodi se principom održive mode, te je za ovu priliku osmislila zanimljive haljine od papira kako bi skrenula pažnju na značaj principa ponovne upotrebe.
Izvor: BIZLife Magazin

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu BIZLife

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta BIZLife. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta BIZLife. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Biznis

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *