apr 29, 2021
62 Pregledi
0 0

Zahvaljujući projektu “Zasadi drvo” Srbija bogatija za 153.000 stabala

Objavio:

“Kompanija dm neguje dugogodišnju ekološku tradiciju, koja proističe iz filozofije poslovanja zasnovane na održivom razvoju. Mnogobrojnim aktivnostima i projektima u ovoj oblasti nastavljamo da razvijamo svest o značaju zaštite životne sredine. Projekat `Zasadi drvo` je nešto na šta smo posebno ponosni jer pokazuje našu požrtvovanost i angažovanost u ovom segmentu. Pokrenuli smo ga u trenutku kad nam je priroda poručila da od nas očekuje nešto zauzvrat. Najveći doprinos vidimo u tome što smo podstakli i druge kompanije, ali i pojedince da započnu slične inicijative i učestvuju u pošumljavanju naše lepe Srbije. Posebnu zahvalnost dugujemo našim zaposlenima, koji su pokazali izuzetnu privrženost ovom projektu, kao i mnogobrojnim volonterima koji su se priključili akcijama sadnje. Izvanredni rezultati projekta `Zasadi drvo` svedoče koliko toga zajedno možemo da postignemo i doprinesemo da naša zemlja bude zelenije i lepše mesto za život“, izjavio je Predrag Petrović, član Uprave dm Srbija i Severna Makedonija.
Zahvaljujući projektu “Zasadi drvo” Srbija bogatija za 153.000 stabala Sadnjom u Kraljevu uspešno je završen drugi ciklus projekta „Zasadi drvo“, a Srbija je bogatija za više od 153.000 stabala od kada je akcija pokrenuta 2019. godine. Kompanije Adria Media Group i dm drogerie markt zajedno sa institucionalnim partnerima: Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprava za šume, JP „Srbijašume“, JP „Vojvodinašume“, Pokret gorana Srbije, Privredna komora Srbije, Botanička bašta „Jevremovac“, Šumarski fakultet Univerziteta u Beogradu i Šumarska škola u Kraljevu, zahvaljuju svima koji su učestvovali jer je to, kako kažu, uspeh svih nas, a za dobrobit zemlje u kojoj živimo.
“Ponosni smo jer smo postigli mnogo, ne samo po broju posađenih sadnica i stotinama kilograma prikupljenog semena već i na podizanju svesti o važnosti ove teme i odgovornosti svakog pojedinca. Verujemo da smo uz pomoć naših zaposlenih i građana volontera pokrenuli jednu novu energiju i primerom pokazali da ni teška godina prepuna različitih izazova, kakva je bila godina iza nas, nije prepreka za ostvarenje pravih ciljeva. Svi smo svakim danom svesniji značaja prirode i njene važnosti za život ljudi i čini se da smo sve spremniji da i sami damo doprinos, što je izuzetno važno. Iza nas su godine nemarnog ponašanja i biće potrebno mnogo vremena, truda i rada kako bismo postigli pozitivne rezultate. Zato nastavljamo dalje s projektom Zasadi drvo. Posla je mnogo, a mi apelujemo da treba uvek da se ponašamo odgovorno prema prirodi, jer bez nje nema budućnosti“, izjavila je Ana Aleksić iz menadžmenta kompanije Adria Media Group.
Izvor: BIZLife
Ovo je zeleno svetlo za sve buduće poduhvate, a `Zasadi drvo` nastavlja svoju akciju. Vidimo se uskoro na novim lokacijama,  s novim temama o značaju očuvanja prirode za zdraviju sadašnjost i budućnost, koju sada zajedno kreiramo za sve buduće generacije. Foto: Promo

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu BIZLife

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta BIZLife. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta BIZLife. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Biznis

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *