avg 25, 2020
139 Pregledi
0 0

Zašto se Japanke masovno fotografišu sa Prolom vodom (FOTO)

Objavio:

Decenijama smo navikli na isti izgled Prolom vode, i flašice i etikete. Međutim, prilikom širenja na inostrano tržište Prolom voda je za početak dobila novu etiketu.

Foto: screenshotNa sajtu prolomwater.com, koji je napravljen za to tržište, može se kupiti paket od 12 flašica koji košta oko 1.500 dinara, 30 flaša od 1,5 litara (7.500 RSD) ili 6 flaša od 1,5 litara oko 1.500 dinara.

Posle tridesetogodišnjeg plasmana čuvene Prolom vode u svim bivšim jugoslovenskim Republikama, odnosno na tržištima Amerike, Australije i Rusije gde se plasira kao lekovita voda, prošle godine je čuvena voda našla put i do japanskog tržišta na kojem je, sudeći po društvenim mrežama, postala veoma popularna. Međutim, svaki od ovih paketa je rasprodat!U Japanu je pak jako popularna postala stara bočica, ako je suditi po društvenim mrežama. Brojne influenserke su se slikale s flašom, na kojoj se nalazila poznata stara etiketa i pisale kako je voda ukusna, lekovita i da se lako pije.Kod nas Prolom voda važi za jednu od pristupačnijih voda, a 1,5 litara u našim prodavnicama kreće se od 50 do 65 dinara, dok je cena za flašicu od pola litra od 25 do 40 dinara.— Andrea (@andrea_ovde) August 18, 2020

Nisam mogla da nađem novu ambalažu Prolom vode, pa sam na Instagramu pretražila #prolomvoda i otkrila –‐–> Azijatkinje koje se slikaju sa Prolom vodom ??? pic.twitter.com/jMTzcC5LeLIzvor: BIZLife
Inače, Prolom voda je poznata u lečenju bolesti bubrega, organa za varenje i kožnih bolesti a analize koje izvode u ovom preduzeću poklapaju se, kako ističu, sa analizama koje takođe sprovode kupci u inostranstvu.

Foto: screenshot

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu BIZLife

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta BIZLife. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta BIZLife. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Biznis

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *