okt 22, 2021
37 Pregledi
0 0

Izmišljeni influenseri na TikToku – Prate ih milioni, a oni ne postoje

Objavio:

Izvor: index.hr petak, 22.10.2021. | 07:45 -> 11:00

Foto: View Apart / Shutterstock.com

“Sydney”, plavokosa dvadesetogodi?njakinja koja ?ivi sa sestrom i radi u slu?bi za korisnike, kreacija je tima pisaca, jedne glumice i tehnolo?ko-medijske kompanije pod nazivom FourFront.
?lanak je bio tipi?na brzinski napisana internet objava koja opisuje aktuelne internet trendove, a kasnije ga je preuzeo i objavio New York Post. Jedini je problem bio ?to @sydneyplus nije radila u korisni?koj podr?ci, jer @sydneyplus zapravo ne postoji, preneo je portal The Vox.

U februaru je britanski tabloid Mirror objavio pri?u o TikTok videu u kojem se govorilo o “?etiri najve?a znaka opasnosti na aplikacijama za upoznavanje”. Njih je prezentovala kreatorka sadr?aja po imenu @sydneyplus, koja je tvrdila da radi u korisni?koj podr?ci aplikacije za upoznavanje. Navedene “crvene zastave” uklju?ivale su situacije u kojima mu?karci stoje ispred otmenog automobila (verovatno ne sopstvenog), opisuju sebe kao “preduzetnika” ili imaju ?udnu opsednutost svojom mamom. Suosniva? je nekada?nji scenarista po imenu Ilan Benjamin, a kompanija je do sada lansirala 22 “pri?e”, od kojih osam traje od prole?a. “U osnovi stvaramo univerzum likova u stilu Marvela, samo na TikToku”, ka?e Benjamin. “Neki uspevaju, neki ne uspevaju – to je model televizijskog pilota u kojem ula?emo samo u one koji privuku pa?nju i koje publika voli.”

“Sydney”, plavokosa dvadesetogodi?njakinja koja ?ivi sa sestrom i radi u slu?bi za korisnike, kreacija je tima pisaca, jedne glumice i tehnolo?ko-medijske tvrtke pod nazivom FourFront. Iako je FourFront istrajan u tome da je ve?ina njegove publike svesna da je ono ?to gledaju fikcija, to je gotovo nemogu?e znati. “Uz sve ?to se dogodilo s QAnonom i alternativnim stvarnostima, va?no je da smo na? univerzum u?inili laganim i razigranim – bez mra?nog sadr?aja, a svaki od na?ih likova otvoreno je izmi?ljen”, ka?e Benjamin. Kompanija je dosad prikupila 1.5 miliona dolara od ulaganja. Sydney, Ollie i ostali likovi, poput Tije, koja otkriva da joj je de?ko afri?ki plemi?, i Chris, otac i vojni veteran, postoje unutar istog fikcionalnog svemira, ?to je FourFront dokazao zajedni?kim Zoom eventom. Imaju ukupno 1.9 miliona pratilaca i 281 milon pregleda. Iako je FourFront po?eo da koristi hashtag #fictional u svojim videozapisima i re? “izmi?ljeno” u opisima likova, te?ko je o?ekivati da ?e korisnici kojima algoritam predlo?i njihov video to shvatiti, s obzirom na to da ve?ina TikTokera u svojim objavama koristi nepovezane hashtagove kako bi stekla ve?u publiku, ?esto s namerom biraju?i ?udne opise kako bi se izdvojila iz gomile, zaklju?uje The Vox. Ipak, ?ini se da su gotovo svi komentari kao na pravim TikTok profilima. Ljudi daju savete i razmjenjuju reakcije i vlastita iskustva.

Pratite nas na na?oj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uklju?ite se u na?u Viber zajednicu. Kompanija tako?e podsti?e svoje pratioce da pi?u svojim omiljenim likovima u zasebnu aplikaciju i “otklju?aju tajne”, koriste?i jezik ve?ta?ke inteligencije.

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu B92

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
IT

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *