okt 28, 2020
41 Pregledi
0 0

Ako ne može publika Beogradskoj filharmoniji, može Beogradska filharmonija publici

Objavio:

McCann Beograd osmislio je kampanju za Beogradsku filharmoniju koju je, u saradnji sa agencijama UM Beograd, Polaris i Drive, realizovao kroz OOH, TVC i digitalne formate, a sve sa ciljem da bar na kratko prekinemo brige koje nosimo dok čekamo u redovima, plaćamo račune u pošti, kupujemo namirnice ili se vozimo kroz grad. Pandemija je, možda najviše, ugrozila jednu od osnovnih vrednosti društva – umetnost. Nema tog skajpa, zuma ili jutjuba koji mogu da nadomeste žmarce kad ste uživo izloženi umetnosti, bila ona likovna, muzička ili filmska. Umetnosti smo svi gladni i žedni, a u to smo se već uverili i pre pandemije – kada smo imali priliku da vidimo kako se čeka u redovima za ulazak u Narodni muzej ili Muzej savremene umetnosti, kako smo uživali na nastupima Beogradske filharmonije na otvorenom. I odjednom, kao da nam nije dosta što se veći deo našeg dana odvija preko onlajn platformi – sada treba da slušamo prenose i virtuelne koncerte – koji su, mora se priznati, bili spektakularni, ali su nas, kako je vreme prolazilo, samo podsećali na to koliko smo izgubili.
“Zamišljajući kompozitore u situacijama u kojima se svakodnevno nalazimo, mi ih oživljavamo i prenosimo iz prethodnih vekova u ovo naše doba korone, stavljamo u iste redove u kojima čekamo, na iste klupe na kojima sedimo, i unosimo njihovu muziku u svoje živote. Na vizualima koje vidimo, oni takođe prolaze kroz razne emocije, brige, zbunjenosti, ili neko iščekivanje, koje nam pomažu da se u njima prepoznamo i približimo njihovim delima,” objašnjava Sandra Milojević, Senior Designer u agenciji McCann Beograd, autorka vizuelnih ideja i rešenja, i dodaje: “U vremenu u kom je život postao komplikovaniji, a svakodnevne situacije teže, želeli smo da unesemo malo vedrine i pokažemo da u ovoj haotičnoj godini i svetu nismo sami. Tu je i muzika.”
Partneri ovog projekta priključili su se kroz podršku i deljenje informacija o aktivnostima Beogradske filharmonije u novoj sezoni, ali i kroz zanimljiv brending i emitovanje snimaka koncerata i nastupa ovog orkestra u svojim (prodajnim) objektima, vozilima, poslovnicama, kroz muzičku podlogu call centara i slično. Među njima su: Telekom Srbija – mts, Pošta Srbije, Erste banka, CarGo technologies, Delez Srbija, JP Beogradska tvrđava, Izdavačka kuća Data status – knjižara Akademija, Specijalna bolnica Banja Koviljača i Frizerski salon Taubner, a broj partnera se povećava iz nedelje u nedelju, posebno usled pozitivne reakcije građana.
Nakon što je iznenadnim nastupom u centralnoj gradskoj ulici najavila novi slogan „Muzika svuda“, Beogradska filharmonija je kreirala jednu od najuzbudljivijih sezona izmeštanjem repertoara tamo gde je publici lako dostupan – svuda! #muzikasvuda je hashtag koji treba da širi pozitivnu energiju i uvede novu dinamiku u svakodnevne živote, da svaki dan bude specijalan kao što je odlazak na koncert.
„Odlučili smo da se ne predamo tek tako, te da pokušamo da, uz poštovanje svih mera protiv epidemije – muziku dovedemo ne samo do vernih slušalaca Filharmonije, već do najšire moguće javnosti, tako što će se iz sale prebaciti u javne prostore, a originalna izvođenja najboljeg simfonijskog orkestra u regionu “emitovati” i u supermarketima, i u prevozu, i dok čekate u redu, i dok čekate da vam se operater kol centra javi. Praktično – omogućili smo da muzika stigne svuda, i da nam pomogne da se na trenutak izmestimo u neku bolju dimenziju, na način na koji samo umetnost to ume. Nadamo se da smo ovom kampanjom klasična dela doveli i do slušalaca kojima možda ona ne bi bila prvi izbor, a komentari na društvenim mrežama govore u prilog tome da smo u tome uspeli,” dodala je Vera Aćimović, strateški planer agencije McCann Beograd.

„Beogradska filharmonija razbija sve konvencije uvođenjem alternativnih lokacija slušanja klasične muzike, i to ne samo u Beogradu već celoj Srbiji. Tokom narednog perioda, Filharmonija može da obeća da će biti stroga ali neposlušna. Prvo se odnosi na poštovanje propisanih mera, a drugo na probijanje svih dosadašnjih navika kada je slušanje klasične muzike u pitanju“, objašnjava direktor Beogradske filharmonije, Ivan Tasovac.

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu Marketing mreža

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Marketing mreža. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Marketing mreža. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Marketing

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *