dec 24, 2021
37 Pregledi
0 0

Ako veliki klijent ode treba samo reći – idemo dalje!

Objavio:

Dobijanje velikih klijenata ima višestruko pozitivan efekat na rad agencije. Ali šta ako veliki klijent ode?Ako veliki klijent ode treba samo reći – idemo dalje. To je potpuno normalno da se dešava u našem poslu i ako ste se kao agencija prethodno zdravo razvijali, preživećete odlazak bilo kog klijenta. Pritom, nekada se baš kod velikih potresa dese neke dobre stvari: u set up-u agencije, u fokusu poslovanja, u načinu saradnje sa ostalim klijentima.Jelena Brajović Dobrijević, Deputy Managing Director agencije SIVO, specijalno za Marketing mrežu govori šta ako veliki klijent ode, kao i da li su male i srednje kompanije „bolji“ klijenti.
Imate li utisak da će u budućnosti biti više – kratkoročnih (po projektu) ili dugoročnih (godišnji ugovori) zahteva klijenata? Da li se nešto menja po tom pitanju?Ne bih umela da predvidim pošto su i dalje oba modelitetea saradnje podjednako zastupljena. Naravno da agencijama više odgovara saradnja ugovorena na godišnjem/višegodišnjem nivou pošto onda može da zajedno sa klijentom gradi brend, da testira komunikaciju i poboljšava je sa svakim novim projektom.
Mogu li male i srednje kompanije da budu „bolji“ klijenti agenciji od velikih kompanija? Zašto?Naravno da mogu, a često i jesu, čak i kad je u pitanju profit koji agencija na kraju ostvari. Ali ne bih delila klijente na male, srednje i velike, već kao i sve drugo u životu, na dobre i loše. Ono što određuje dobrog klijenta je energija tima, znanje, partnerski odnos sa agencijom i spremnost ka inovacijama. Zadovoljna sam što smo u dosadašnjoj istoriji naše agencije imali sreće da sarađujemo više sa dobrim klijentima, nego sa onim koji to nisu bili.
Handle with care – u kom kontekstu ćemo koristiti ovu frazu u 2022. po Vašem mišljenju?U 2022. treba pažljivo rukovati dvema stvarima – emocijama i vremenom. Emocijama, jer smo predugo pod stresom i treba nam puno pozitivnih emocija u novoj godini, i vremenom, jer nam je taj čuveni „work-life“ balans između vremena provedenog na poslu i onog posvećenog sebi, sada potrebniji nego ikad.
Da li su se zahtevi klijenata prema agencijama promenili u poslednje dve godine? Šta je sa fijevima?I zahtevi i fijevi su više-manje ostali isti. Obzirom na tendenciju porasta troškova života, samim tim i plate treba da se usklade sa njima, pa moramo da budemo realni u pregovorima oko fijeva, i mi i klijenti.

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu Marketing mreža

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Marketing mreža. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Marketing mreža. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Marketing

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *