mar 25, 2021
75 Pregledi
2 0

disqourse. – jedinstveno digitalno rešenje za organizacijski i timski razvoj

Objavio:

Rešenje je rezultat saradnje preduzetnice i stručnjka za organizacijsku kulturu i transformaciju, Dijane Vetturelli, i nemačke preduzetnice, dizajnerke socijalnih tehnologija i autorke poslovnih bestselera na temu kompleksnosti i organizacija budućnosti, Silke Hermann.REGION – Hrvatska kompanija VETTURELLI predstavila je disqourse. – jedinstveno digitalno rešenje za organizacijski i timski razvoj.
Teme sežu od temelja za rad u kompleksnosti, transformacije, organizacijske agilnosti, saradnje i komunikacije, do promene organizacijske kulture, a omogućava i individualno krojena rešenja. Vremenski ulog grupa i/ili timova je pet sesija od 90 minuta kroz pet do maksimalno deset nedelja. Kako mnoge kompanije imaju restrikcije vezane uz video platforme (Webex, Teams, Zoom..) platforma omogućava korišćenje upravo one koju kompanija odobrava. Rešenje je namenjeno svim organizacijama koje imaju više od 20 zaposlenih i koje su zainteresovane za dizajniranje organizacije po meri dinamičnih tržišta i po meri čoveka.
disqourse. je digitalno rešenje koje uz relevantan sadržaj i pažljivo kreiranu didaktiku omogućava istinsko grupno i timsko učenje. Ono što rešenje izdvaja ne samo na hrvatskom, već i na svetskom tržištu je omogućavanje diskursa na relevantne organizacijske teme, efikasno učenje i podsticanje promena na individualnom, timskom i organizacijskom nivou.

Više informacija dostupno je na sajtu https://www.disqourse.com/

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu Marketing mreža

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Marketing mreža. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Marketing mreža. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Marketing

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *