sep 21, 2020
125 Pregledi
0 0

Imago Ogilvy i Google predstavili svetu najbolje od hrvatske nematerijalne baštine

Objavio:

„Spadam u one patriote sa greškom, koji veruju da se zemlja ne voli stavljanjem zastava na prozore, rukom na srcu, patetično fašističkim koračnicama i mržnjom prema svima oko sebe, već da se voli poštujući i promovišući kulturu, tradiciju, običaje i kreativnost. U tom kontekstu, čim nam se Google obratio sa ovim projektom, gledao sam na njega kao na nešto puno više od posla. Iako smo većinu materijala snimali u nadrealno vreme potresa i sumanute blokade cele države od strane stožera, ipak smo uspeli. A uspeli smo zahvaljujući odličnoj ekipi iz naše produkcijske kuće ‘Riba ribi grize rep’ predvođenom Juricom Esterom, koji je u saradnji sa Markom Zeljkovićem Zeljom i Ivicom Vranjićem napravio pravo malo produkcijsko čudo. Za divne fotografije zaslužni su fotografi sa čudesnim osećajem za život – Sanjin Kaštelan i Luka Smuk, koji su ovu web stranicu Google-a o Hrvatskoj pretvorili u pravu malu umetničku galeriju. U našoj struci pred tebe često dođu proizvodi i usluge kojima trebaš sakriti 95% loših karakteristika, a hvaliti onih 5% dobrih. Ovde je bilo potpuno drugačije. Tu nismo trebali ništa skrivati, samo odabrati koju od svih tih lepota ćemo pokazati. A za to što smo pokazali su nam iz Google-a rekli da je najbolje od svih videa koje su radili u sklopu projekta Arts & Culture. Pretpostavljam da to onda ima neku težinu“, rekao je Igor Mladinović autor koncepta i glavni kreativni direktor Imago Ogilvyja.REGION – U sklopu Arts & Culture projekta kojim Google predstavlja najbolje od kulture, umetnosti i nematerijalne baštine pojedine zemlje, upravo je predstavljena i Hrvatska. Google je za partnera odabrao agenciju Imago Ogilvy iz Zagreba koja je poslednjih nekoliko meseci radila na ovom sveobuhvatnom projektu.
[embedded content] “Croatia: Hearts&Crafts” bogata je baza informacija o hrvatskoj nematerijalnoj kulturnoj baštini u koju se doslovno možete virtuelno utopiti. Gledajući sve živopisne fotografije i video sadržaje, čitajući članke, putujući kroz ulice, upuštate se u pravi izlet u različite hrvatske regije koje otkrivaju svoju muziku, proslave i stare zanate. Ovaj projekt izvrsni je podsetnik za nas same koliko je Hrvatska kulturno i umetnički zanimljiva, ali i prilika da kroz Google Arts&Culture platformu i uz pomoć Hrvatske turističke zajednice to pokažemo globalnoj publici”, otkrila je Lorena Hrvoj, Account Executive na projektu.

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu Marketing mreža

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Marketing mreža. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Marketing mreža. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Marketing

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *