avg 9, 2020
143 Pregledi
0 0

Inicijativa Cannes Lionsa koja slavi rodnu jednakost u industriji

Objavio:

Od lansiranja projekta pre šest godina, ova je zajednica evoluirala u globalni ženski pokret, a njen uticaj mnogo je veći od samog festivala u Cannesu. Alumniji vode kreativne razgovore diljem sveta sa misijom akceleracije karijera, učenja, inspiriranja i povezivanja žena širom kreativne industrije.SVET – See It Be It Podcast slavi moć pozitivnih odnosa u kreativnosti. U partnerstvu sa Spotifiyjem, najpopularnijom svetskom streaming platformom, ova inicijativa Cannes Lionsa ima za cilj ravnopravnu rodnu reprezentaciju u svetskoj komunikacijskoj industriji.
Više informacija pronađite ovde ili poslušajte direktno na Spotifyju.
Podcast stavlja naglasak na temelje koji veze čine toliko moćnima, daje uvid u kreativno vodstvo i pokazuje nam kako izgraditi veštine i snage kroz prijateljstva koja stvaramo.

Izvor: HURA

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu Marketing mreža

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Marketing mreža. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Marketing mreža. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Marketing

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *