avg 26, 2021
44 Pregledi
0 0

Istraživanje o izloženosti dece linearnom, nelinearnom i online oglašavanju HFSS hrane

Objavio:

U istraživanju se gledalo koliko su deca bila izložena HFSS oglasima, koju vrstu oglasa vide, ako su posebno ciljani, u kojoj su meri takvi oglasi njima privlačni, itd. Ishod studije verovatno će se koristiti za razvijanje alata za smanjenje izloženosti dece HFSS oglasima te će se uključiti u ocenu trenutne strategije EU-a za gojaznost dece.Evropska komisija objavila je istraživanje o izloženosti dece (

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu Marketing mreža

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Marketing mreža. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Marketing mreža. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Marketing

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *