jan 25, 2021
103 Pregledi
1 0

Kad poželim da je sve po mom!

Objavio:

„Ko još veruje tim nasmejanim ženama sa kesama koje stoje na bilbordima? Radim toliko godina u advertajzingu, da sam postao alergičan na “cici-mici” lažne priče. To nije Mercator. Hajde da damo nešto drugačije za taj 18. rođendan. Nedavno me je posetila drugarica koja je davno u jednoj beogradskoj kafani imala pločicu sa svojim imenom iznad mesta na kojem je sedela. To je bilo njeno mesto. Njena pločica i njeno ime. Shvatili smo da je to osoba kojoj se obraćamo. To je glavni lik naše priče i to je to što ide uz Mercator centar. Ona je hedonista, urbana žena, ima stila, zna šta hoće, poseduje dozu arogancije, zato rešenja moraju da imaju taj ton „ja pa ja“. Njena pojava govori: Kad poželim da je sve po mom“, rekao je Milan Đurišić, kreativni direktor, agencije SIVO.Povodom 18. rođendana Mercator Centra, agencija SIVO osmislila je i realizovala za klijenta novu kampanju pod sloganom „Kad poželim da je sve po mom“.

[embedded content]

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu Marketing mreža

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Marketing mreža. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Marketing mreža. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Marketing

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *