jun 5, 2020
213 Pregledi
0 0

Kako koristiti data science u marketinškim odlukama?

Objavio:

Odgovore na ova i druga pitanja nudi agencija Polaris u novoj studiji na linku: http://polaris-see.com/reports/how-to-apply-data-science-in-marketing-decisions/Kada je u pitanju primena nauke o podacima u marketingu, njen cilj je da pruži nove uvide koji će kompanijama omogućiti da se uvere jesu li se njihove odluke o investiranju isplatile. Koji obim prodaje je donela njihova poslednja TV kampanja? Šta je ROI influenser marketinga?

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu Marketing mreža

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Marketing mreža. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Marketing mreža. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Marketing

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *