avg 18, 2020
183 Pregledi
0 0

#kaktus2020: Ispričajte priču koju niko ne može da ispriča bolje od vas!

Objavio:

Ko sam ja kada nisam kreativac?Ne znam da li je u modernoj istoriji bilo kom kreativcu pošlo za rukom da bude kreativac na određeno vreme, jer npr. kada nisam kreativac, tada postajem…još kreativniji. Muzička produkcija i komponovanje su mi jedne od najvećih pasija i najradije provodim sate i sate ili u studiju ili za klavirom. Gastronomija je, takođe, moj veliki kapric, jer smatram da je forma umetnosti koja iskreno prenosi emocije, baš kao i muzika. Prirodu iskreno volim više od svega, pa većinu slobodnog vremena provodim planinareći ili vozeći kajak, kao i moj omiljeni bicikl, koji je moja najdraža antistres terapija. Obožavam da čitam, ali otkad sam otkrio audio knjige, moj svet se potpuno promenio, jer nedeljno “odslušam” bar jednu knjigu. Održiva arhitektura, dizajn enterijera i hortikultura mi takodje golicaju neurone, pa u mom domu možete naći gomile knjiga na tu temu u najslikovitijim formama, jer jednostavno volim da budem okružen lepim stvarima.Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020 – ko su oni kada nisu na poslu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Marko VulinovićCreative Director u Real Grupa Beograd, rekao je…
Koliko se danas cene ljudi i njihovi talenti u kreativnoj industriji u Srbiji?U Srbiji, a ujedno i na planeti Zemlji, cene se ljudi sa talentima koji donose vrednost okruženju u kojem se nalaze. To je jednostavno tako i Srbija tu svakako prati svetske trendove, jer se pomenuto lako proveri brojkama, a brojke (bar kada je u pitanju prodaja) retko kada lažu. Volim kada ljudi veruju u svoje talente, mada još više volim kada su spremni da uče, jer razvijati kreativnost je jedan dugoročan proces koji se nikada ne završava.
Na koji način svojom kreativnošću gradiš struku svakoga dana?Izuzetno verujem u sitne, nano progrese i procese umesto velikih, grandioznih tektonskih disrupcija. Prosto mi je iskustvo potvrdilo da je tako produktivnije. Struka se gradi kroz ljude, koji jesu moj fundamentalni prioritet. Ja jednostavno volim ljude i verujem u njihov potencijal. Kada im se dovoljno posvetite ljudi postaju spremni da usvoje nove ideje, modele razmišljanja, kao i načine kako da do kvalitetne ideje dođu sami i da ujedno sami i provere koliko ona stoji na čvrstim nogama. Kada vidite njihov “aha” momenat u kojem konačno povežu sve i shvate o čemu ste im sve vreme pričali, shvatite da je struka (mada bih ja iskreno pre rekao zanat) postala bogatija za još jednu divnu, kreativnu dušu koja je spremna za nove izazove.
Prijave za nagrade KAKTUS 2020 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/
Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2020 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?Drugari, shvatite da se prijavljujete da ispričate jednu priču. Priču koju ste kreirali od početka do kraja i koju niko ne može da ispriča bolje od vas. Svi dobro znamo da se uglavnom sve pakuje u minut do 12, kao i da na kraju prezentacija ili video izgleda uglavnom “korektno”. Morate da imate u vidu da članovi žirija u jednom danu moraju da pogledaju jako veliki broj materijala i da se u gomili prijavljenih radova, izuzetno vidi “korektnost”, dok se dodatni trud uložen oko prezentacije ideja isplate i višim ocenama. Festivali i služe tome da zaboravite na limitacije, prohteve klijenta i da prikažete zbog čega se zaista bavite ovom poslom. Svim učesnicima KAKTUS 2020 želim puno, puno sreće u tome da budu unikatni u svojoj drugačijosti 

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu Marketing mreža

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Marketing mreža. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Marketing mreža. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Marketing

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *