avg 31, 2020
91 Pregledi
0 0

#kaktus2020: Oglašavanje nam daje slobodu da stvorimo svet u kojem bi želeli živeti!

Objavio:

Ko sam ja kada nisam kreativac?Ja sam „advertising geek“. To znači da mi je advertizing hobi u slobodnom vremenu. Više od 14 godina gotovo svakodnevno gledam radove iz celog sveta i trudim se da kreiram radove, koji bi bili kreativno sveži u Sloveniju u svetu. Oglašavanje mi daje slobodu da stvorim svet u kojem bih želeo živeti​.Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020 – ko su oni kada nisu na poslu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Robert Bohinec, kreativni direktor u agenciji Futura DDB (Slovenija) rekao je…
Koliko se danas cene ljudi i njihovi talenti u kreativnoj industriji u Sloveniji?Za vanserijske talente uvek ima mesta pod suncem i u Sloveniji se, srećom, još uvek prepoznaju i cene.
Na koji način svojom kreativnošću gradiš struku svakoga dana u Sloveniji?Trudim se uneti vrednost u svaki projekat u kojem sarađujem, uvek razmišljajući o brendu.
​Prijave za nagrade KAKTUS 2020 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/
Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2020 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?​Najvažnija stvar je da je rad 100% relevantan za brend koji oglašava. Takođe, važno je da je originalan i probudi pravu emociju. Ako i još iskoristi zeitgeist moment, onda će biti nagrađen visokim bodovima.

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu Marketing mreža

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Marketing mreža. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Marketing mreža. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Marketing

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *