avg 6, 2021
58 Pregledi
0 0

#kaktus2021: Kvalitetna kampanja integriše znanja i perspektive različitih profila ljudi!

Objavio:

Da li je rad na kreativnim kampanja bodljikav proces i zašto?Mislim da može da bude. Verujem da (kreativna) kampanja, da bi bila kvalitetna, mora da integriše znanja i perspektive različitih profila ljudi – onih koji se bave podacima i razumevanjem potrošača, kreativaca, onih koji se bave medijima i znaju kako dobro da plasiraju poruku, itd. E sad, taj proces integracije različitih perspektiva može da bude zaista „bodljikav“ proces. Ali to ne znači da treba da odustanemo od njega.Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Ljubica Vukčević, Head od Data Analytics & Insight u agenciji Direct Media United Solutions, rekla je…
Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?Ukoliko ste uložili napor da prođete kroz „bodljikavi“ proces i napravite fantastičnu kampanju, potrudite se da nam to na pravi način i pokažete. Što jednostavnije. Ono na šta ću ja zasigurno obraćati pažnju jeste koliko se kampanja zasniva na razumevanju potrošača, komunikaciji vrednosti koju brend donosi potrošaču i koliko je ta čitava komunikacija zapravo integrisana.
Koliko su brendovi u Srbiji kreativni i inovativni u komunikaciji sa potrošačima?Mislim da imamo zaista odličnih primera pojedinačnih delova komunikacije – dobre vizuale, dobre videe, dobre slogane, ali da nam još uvek nedostaje razmišljanje o komunikaciji od početka do kraja. Evo baš svež, a odličan primer je „Untouched by Light“ gde komunikacija ide od načina proizvodnje do načina konzumacije. Sve je to komunikacija.

Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu Marketing mreža

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Marketing mreža. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Marketing mreža. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Marketing

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *