avg 18, 2021
42 Pregledi
0 0

#kaktus2021: Rad na kreativnim kampanjama podseća na prolazak kroz polje kaktusa!

Objavio:

Da li je rad na kreativnim kampanja bodljikav proces i zašto?Rad na kreativnim kampanjama na neki način podseća na prolazak kroz polje kaktusa: traži apsolutnu koncentraciju, aktiviranje svih čula, zategnute reflekse i brzu, momentalnu reakciju na svaki impuls koji dobijemo, pozitivan ili negativan. Kreativan proces predstavlja period velike posvećenosti, gotovo fanatičnog uranjanja u ideju i istovremeno rešavanje mnogih pitanja koja su materijalna i operativna. Proces koji svakako nije lak, ali je zato nalik čaroliji.Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Tanja Vasojević, Communications Director, Delta Holding rekla je…
Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?Jako me zanima da vidim da li projekat, odnosno kampanja koju gledamo, zaista, suštinski i dubinski pokazuje razumevanje publike kojoj se obraća. Veoma ću ceniti nameru brenda da stvarno komunicira sa svojom publikom. Takođe, jačina, odnosno dubina uticaja, pre svega emotivnog, imaće moje veliko poštovanje. Koliko je kampanja u stanju da nas izbaci iz ravnoteže, da izazove reakciju, da pokrene…. ta vrsta energije koju prenosi biće jedan od ključnih faktora za ocenu kvaliteta/uspešnosti kampanje.
Koliko su brendovi u Srbiji kreativni i inovativni u komunikaciji sa potrošačima?Svaka generalizacija je visoko rizična, pa i ova. Ako treba dati opštu ocenu, a tražite je baš takvu, onda je ocena da postoji još mnogo prostora za visoku kreativnost. Utisak je da se više ide utabanim stazama, koriste se klišei, poznati motivi i ideje, ide se na sigurno. Retki su iskoraci u manje poznato, oni kreativni pomaci u kampanjama koji vas najpre iznenade, čak i šokiraju, a onda stimulišu da ih dublje analizirate.

Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu Marketing mreža

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Marketing mreža. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Marketing mreža. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Marketing

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *