okt 29, 2020
25 Pregledi
0 0

Koliko je bitno pakovanje proizvoda?

Objavio:

U obe su stavili čokoladicu i merili emocionalne reakcije mozga ispitanika prilikom raspakivanja jedne i druge kutije. Reakcije su merili putem EEG-a, prateći koliko određeno pakovanje privlači ili odbija ispitanike.REGION – IGEPA Plana veruje kako je pakovanje barem jednako važno koliko i njegov sadržaj pa su sproveli istraživanje kako bi to i dokazali. U saradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey napravili su ekskluzivnu IGEPA kutiju koju su uz pomoć neuro naučnika iz Promosapiensa odlučili testirati u poređenju sa “običnom” kutijom.
“Reč je o setu od osam kutija dizajniranih u babuška stilu, smeštenih jedna u drugu, a cilj nam je njima inspirisati i podstaknuti korisnika na razmišljanje o važnosti papirnog pakovanja. Diskretna vanjština u sebi skriva niz iznenađenja u različitim oblicima, dizajnerskim i tehničkim rešenjima”, kaže Mihaela Franjić iz Igepe.
IGEPA pakovanje pokazalo je 50% bolji EEG rezultat od “običnog” pakiranja, a 93% ispitanika je nakon ispitivanja eksplicitno izjavilo kako im se IGEPA pakovanje sviđa. Osim toga, IGEPA pakovanje imalo je u proseku gotovo 67% više emocionalnih vrhunaca od “običnog” pakovanja. U istraživanju koje su sproveli neuro naučnici iz Promosapiensa, učestvovalo je 35 ispitanika, među kojima 10 muškaraca i 25 žena u dobi od 20 do 47 godina, prosečne dobi 32.5 godina.
[embedded content] Dodaje da su ovim naučno potvrdili da ljudi lepa pakovanja doživljavaju na posve drugačiji način i više cene sadržaj koji se u njemu nalazi. “Dokazali smo da je pakovanje važno kao i sam sadržaj, ako ne i više”.

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu Marketing mreža

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Marketing mreža. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Marketing mreža. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Marketing

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *