mar 12, 2021
90 Pregledi
0 0

McCann Worldgroup Europe kreativna mreža 2020. godine EMEA regiona

Objavio:

Novi klijenti, snažan organski rast i inspirativni liderski stil oblikovali su rezultate McCann Worldgroup Europe tokom 2020. Rezultati kreativnih i strateških napora obezbedili su komercijalnu otpornost za klijente, ostvarili kreativnu efikasnost i odigrali značajnu ulogu u životima ljudi.SVET – Prema godišnjem pregledu prestižnog magazina Campaign, McCann Worldgroup Europe proglašena je za kreativnu agencijsku mrežu 2020. godine na području EMEA (Evropa, Bliski Istok i Afrika).
Sudije su posebno bile impresionirane brzom reakcijom ove agencijske mreže na pandemiju Covid-19, postavljanjem uvida i podataka za izgradnju jakih platformi za klijente. Istakla se i kampanja “Hvala vam, doktori”, koju potpisuje tim McCann Beograd.
Među kampanjama koje Campaign magazin izdvaja, ističe se platforma „Zajedno smo jači“ za kompaniju Aldi u Nemačkoj, koja je prikazala kako taj supermarket nudi posao McDonald’s-ovom osoblju koje je privremeno ostalo bez posla. Kako su frizerski saloni dugo zatvoreni, L’Oreal je predstavio ambasadorku brenda Evu Longoriu, koja je na društvenim mrežama podelila savete kako samostalno prekriti sede.
Izvor: Campaign Magazine
“Covid-19 se nameće kao tema koja je obeležila brojne kampanje komercijalnih i društveno angažovanih brendova, što je i za očekivati. Brendovi koji žive za ljude, živeli su sa ljudima i u najtežoj godini. Tako i treba da bude. “Hvala vam, doktori” je jednostavna, a moćna kampanja, iznesena univerzalno prepoznatljivim vizuelnim jezikom. Naš cilj je bio da stavimo svoja kreativna znanja, ideje i naš zanat u službu nečega većeg, i taj cilj je u potpunosti ostvaren”, rekla je Jana Savić Rastovac, izvršna kreativna direktorka agencije McCann Beograd.

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu Marketing mreža

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Marketing mreža. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Marketing mreža. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Marketing

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *