avg 5, 2020
41 Pregledi
0 0

Objavljena Forbes TOP 100 lista najvrednijih brendova za 2020.

Objavio:

Na četvrtom mestu ove godine je Amazon sa rastom od 40% u odnosu na prošlu godinu, a na petom Facebook sa zabeleženim padom vrednosti brenda za 21%.SVET – Na Forbsovoj listi TOP 100 najvrednijih brendova, u odnosu na prošlu godinu, situacija na vrhu liste je nepromenjena. Apple je i dalje nadmoćan, sa vrednošću brenda od 241 milijarde dolara. Na drugom mestu nalazi se Google sa zabeleženim rastom od 24%, dok je treće mesto zauzeo Microsoft sa rastom vrednosti breda za 30%.
Analiza aktualne lestvice pokazuje da su na njoj kompanije iz 16 zemalja, a zastupljeno je ukupno 19 industrijskih grana. Amerika očekivano dominira, na listu su 52 brenda iz USA. Tehnološki brendovi su u prednosti, uključujući i prva tri mesta.
Iako je Apple nedostižni vladar na ovoj listi, titula „zvezde“ pripala je drugoj kompaniji. Netflix nezaustavljivo juriša prema samom vrhu liste, sa rastom od 72% u odnosu na prethodnu godinu, odnosno 26,7 milijardi dolara vrednosti brenda.

Celu listu pogledajte OVDE.

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu Marketing mreža

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Marketing mreža. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Marketing mreža. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Marketing

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *