sep 25, 2020
20 Pregledi
0 0

Okreni novi list i pogledaj kampanju za IKEA katalog

Objavio:

Slogan “Okreni novi list” sugeriše na pozitivnu promenu, i istovremeno na okretanje listova u katalogu. Za razliku od štampanog kataloga, digitalni katalog znači dostupnost, pa je jedan od glavnih ciljeva kampanje upravo približavanje ideje o tome da su sva IKEA rešenja i kreativne ideje dostupni u svakom trenutku i svuda. IKEA katalog se preselio online, a agencija Sivo je pronašla način da ljubiteljima kataloga to saopšti na zanimljiv i duhovit način.
Namera kreativnog tima bila je da istakne nostalgiju i emotivnu vrednost rituala listanja štampanog IKEA kataloga, pa je osmišljen i dodatni slogan “Stvari se menjaju, inspiracija ostaje”. U vizualnim rešenjima dominiraju stvari koje su se ranije koristile u svakodnevnom životu, a sada su u malo drugačijem obliku. Time je istaknuto da se stvari menjaju, ali na bolje, funkcionalnije i praktičnije načine, a kod posmatrača je dodatno pojačan osećaj emotivne povezanosti sa brendom.
Za tri različita tržišta: Srbiju, Hrvatsku i Rumuniju, osmišljeno je više kreativnih rešenja koja se nadovezuju na glavni slogan. Naslagani stari katalozi sugerišu na dugu tradiciju IKEA kataloga, na koju se savršeno nadovezuje laptop sa naslovnom stranom novog kataloga.

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu Marketing mreža

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Marketing mreža. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Marketing mreža. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Marketing

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *