sep 1, 2020
123 Pregledi
0 0

Pad neto dobiti svih agencija za kliping i analizu medija

Objavio:

Novosadska agencija Ninamedia Kliping, godinama, ubedljivo čuva prvo mesto na rang listi po svim kriterijumima analize. Ova agencija, u 2019. godini, zabeležila je povećanje poslovnog prihoda od 10,22%, odnosno 26,7 miliona dinara više nego u 2018. Kada je u pitanju neto dobit, ova agencija zabeležila je gubitak od 13,89% u odnosu na prethodnu godinu. Ninamedia je u 2019. uvećala tim za 2,17%.Marketing mreža, u proteklih nekoliko meseci, sprovela je temeljnu i dubinsku analizu agencija koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija, pod nazivom Agency Report. Prvi rezultati drugog talasa istraživanja objavljeni su danas, a odnose se na agencije za usluge klipinga i analizu medija.
Na trećem mestu po poslovnom prihodu, i na trećem po neto dobiti, nalazi se Real Time Clipping. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda u 2019. za 3,10%, pad neto dobiti za 0,99% i pad broja zaposlenih za 12,50%.
Druga na rang listi po poslovnom prihodu i po neto dobiti nalazi se agencija Kliping. Ova agencija posluje u okviru Newton Media Grupe, koja ima predstavništva u pet država regiona. Kliping je zabeležio povećanje poslovnog prihoda za 12,77%, dok je neto dobiti opala za 9,87%. Broj zaposlenih uvećan je za 5,56%.
Agencije za usluge klipinga i analize medija najmanja su grupacija agencija sa svega 4 pravna lica koja primarno posluju u ovoj oblasti. Ukupan poslovni prihod agencija za usluge klipinga i analize medija u 2019. porastao je za 11,87%, a neto dobit opala je za 25,86%.
Kao zasebno pravno lice u okviru agencije Represent Communications, u aprilu 2018. godine osnovan je Digital Element, agencija (startap) specijalizovana za praćenje, prikupljanje i analizu online medija. Udeo u Digital Elementu dele Borislav Miljanović i EVOX Solutions (Miloš Blagojević). Ova agencija zabeležila je veliki rast prihoda i broja zaposlenih u 2019., ali pad neto dobiti.
Cela grupacija kliping agencija beleži pad neto dobiti u 2019. godini, a najmanji gubitak po ovom kriterijumu beleži agencija Real Time Clipping. Rast odnosno pad poslovanja prve agencije sa rang liste reflektuje se na ukupne poslovne rezultate cele grupacije agencija za usluge klipinga i analize medija.
Broj zaposlenih u agencijama za usluge klipinga veći je za 3,94%, a u 2019. iznosio je 132. Najviše novih kolega zaposlila je agencija Digital Element (4). Ako bismo poredili veličinu agencija, po broju zaposlenih u 2019. godini, Ninamedia Kliping spada u velike, Kliping u srednje, a Digital Element i Real Time Clipping u male agencije do 15 zaposlenih.

Uporedne rang liste sa finansijskim rezultatima za ovu grupaciju agencija možete pogledati na sajtu http://adwork.network/agency-report

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu Marketing mreža

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Marketing mreža. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Marketing mreža. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Marketing

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *