jun 1, 2020
57 Pregledi
0 0

Preko 500 kompanija i agencija iz celog regiona potvrdilo učešće na #izazov2020!

Objavio:

Ovogodišnji događaj otvoriće Heli Ruotsalainen, Business Development Director u Dentsu Aegis Network. Ona će govoriti na temu “Be a silobreaker: How marketing can drive digital transformation”, odnosno na koji način agencije mogu pomoći kompanijama u ovom procesu.Šesti regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2020, pod sloganom „Don’t beautify the world, CHANGE IT“, počinje sutra u 12h. Svoje učešće na online forumu potvrdilo je preko 500 kompanija i agencija iz celog regiona.
Teme foruma biće i migracije zaposlenih – kako privući i zadržati ljude u kompanijama i agencijama u eri krize talenata; B2E model poslovanja budućnosti; hiperkonvinijens sindrom; ko postavlja pravila igre i ko preuzima odgovornost za (ne)uspeh; ali i postoji li recept za postizanje uspeha na regionalnom tržištu i sa kojim se problemima susreću agencije i kompanije koje posluju na regionalnom nivou. Na forumu će se, takođe, govoriti i o tome kako obezbediti održivo i skalabilno poslovanje, te prilagoditi proizvode i usluge novim zahtevima tržišta, kao i kakvo nam iskustvo brendovi kreiraju i kako da brendovi budu više – human, emotional i engaging.
Glavne zvezde foruma IZAZOV 2020 su Fernando Pellizzaro a.k.a Zaro i Jean Zamprogno a.k.a Zampa, Group Creative Directors u agenciji DAVID The Agency Miami (USA). Tokom karijere osvojili su brojne međunarodne nagrade, uključujući 23 nagrade na Cannes Lions festivalu, od toga 7 zlatnih lavova, kao i nagrade D&AD, One Show, Clios… Oni su tim koji je osmislio i realizovao jednu od najzapaženijih kampanja za Burger King – The Moldy Whopper. The Drum proglasio ih je, ove godine, jednim od najcenjenijih i najnagrađivanijih globalnih kreativnih direktora. Oni će u velikom stilu zatvoriti ovogodišnji forum, a govoriće na temu “Fortune favors the mold!”
Kao i prethodnih godina, na forumu IZAZOV 2020 biće predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje su zajedno pokrenuli Marketing mreža i istraživačka agencija Smart+ Research.
Novina je mogućnost organizacije sastanaka i speed datinga kompanija i agencija tokom tri dana trajanja foruma. Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica i teambuilding. U okviru radionica, svoje studije slučaja predstaviće, između ostalih, i kompanije MARS, Bekament, Apatinska pivara, Bambi, Forma Ideale, Vip Mobile, PepsiCo i Ušće Shopping Centar.
Više informacija pronađite na sajtu: www.izazovforum.rs
Ovogodišnji forum IZAZOV pomera granice organizacije događaja u Srbiji, a okupiće najvažnija imena iz domaćeg i regionalnog sveta marketinga, PR-a i digitalnih komunikacija.

Forum IZAZOV 2020 podržale su agencije partneri Ovation BBDO, Headline, Degordian, DPC Group, Smart+ Research, Alma Quattro, Info Media Group, kao i Novaston Marketing Consultancy, Chameleon Rental, Propix, Represent System, Kreativa New Formula an element of Alkemy, V+O Communications, New Moment New Ideas Company i Šema Production. Kompanije koje su podržale ovogodišnji forum su Vip Mobile, Marbo Product, Microsoft, Bambi, Apatinska pivara, Forma Ideale, Grand kafa, Knjaz Miloš i UniCredit banka.

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu Marketing mreža

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Marketing mreža. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Marketing mreža. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Marketing

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *