avg 5, 2021
46 Pregledi
0 0

Publicis Groupe i TikTok pomažu brendovima da razviju svoje e-commerce strategije

Objavio:

Publicis Group i TikTok će zajedno raditi na edukaciji brendova i marketara o uvidima, otkrivanju proizvoda i kupovnoj nameri kroz ovu platformu, a pri tome će testirati svoje komercijalne proizvode, mogućnosti i kreativna rešenja.SVET – Publicis Groupe i TikTok postali su partneri sa ciljem da pomognu brendovima da prošire svoje strategije e-commerca kroz video platformu, koja želi da ojača kulturu online kupovine, kao i zajednicu e-trgovaca.
Khartoon Weiss, vođa globalne agencije TikToka, rekla je: „Ulazeći u partnerstvo sa globalnom silom u trgovini i medijima kao što je Publicis Groupe, mi ko-kreiramo resurse za brendove koji će im pomoći da bolje razumeju i iskoriste prednost neverovatnog zamaha trgovine koji se gradi na TikToku.“
Klijenti Publicisa će biti pozvani da učestvuju u „Community Commerce Sprint“, inkubator programu, kako bi kreirali komercijalne kampanje uoči predstojećih praznika, a imaće priliku da rade na istraživanjima sa TikTokom i WARCom, kako bi pružili uvid u podatke i stvorili najbolje prakse koje će dodati svojim e-commerce strategijama.

Više informacija pročitajte na linku.

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu Marketing mreža

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Marketing mreža. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Marketing mreža. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Marketing

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *