maj 6, 2020
199 Pregledi
0 0

Publicis Grupa napravila „Pakt“ sa klijentima!

Objavio:

Ova platforma garantuje da će investicije u digitalni marketing ostvariti ključne KPI-jeve, uključujući prodaju, nove klijente i povrat novca uloženog u oglase. Ako se ne ispune prethodno dogovorene metrike, klijentima će biti vraćen uloženi novac u punom iznosu.SVET – Publicis je predstavio Pakt, rešenje za poslovne rezultate koju pokreće Epsilonova platforma za upravljanje identitetom i mašinsko učenje.
U razgovoru za Adweek, Sadoun je definisao tu kategoriju kao onu u koju spadaju kompanije koje ostvaruju između 10 miliona i 1 milijarde dolara godišnje, i objasnio da je lansiranje ove platforme bilo planirano na leto, ali je ubrzano zbog izazova na koje su naišli klijenti usled pandemije koronavirusa.
“Akvizicijom Epsilona, plan je uvek bio da se kreiraju paketi na osnovu podataka korišćenjem AI tehnologije da bi se garantovali rezultati. Ubrzali smo lansiranje platforme, u skladu sa današnjom situacijom, i počinjemo sa srednjim poduzećima kao klijentima kojima je to najviše potrebno,” rekao je Arthur Sadoun, izvršni direktor Publicis Grupe.
Ponašanje potrošača se brzo promenilo u proteklih nekoliko nedelja upotrebom digitalnih kanala koji se šire tako što potrošači razvijaju naviku streama i prelaska na e-trgovinu.
Sean Peters, direktor za medijske strategije u Publicisu, objasnio je da srednja preduzeća predstavaljaju otprilike jednu trećinu GDP-a SAD, i da se suočavaju se sa različitim izazovima u trenutnom okruženju.
Ceo tekst pročitajte ovde.
„Selimo se u svet marketinga vođen podacima i mašinama, koji po prirodi postaje svet baziran na rezultatima, gde je odgovornost na prvom mjestu,“ rekao je Bryan Kennedy, izvršni direktor Epsilona.

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu Marketing mreža

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Marketing mreža. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Marketing mreža. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Marketing

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *