sep 28, 2020
130 Pregledi
0 0

Svetla strana pandemije

Objavio:

U saradnji sa pop-up agencijom Spellcaster lansirana je outdoor kampanja “Svijetla strana života” koja vedrinu pronalazi u duhovitoj strani nove normalnosti. REGION – U jednoj od najizazovnijih godina u sećanju naše generacije, austrijski brend profesionalne rasvete sa svetskim potpisom, Zumtobel, pokrenuo je brand awareness kampanju u Hrvatskoj.
“Kad je krenula COVID19 pandemija mnogo brendova odlučilo se za emotivne poruke zajedništva i podrške, što je neretko zvučalo neiskreno i generički. Odjednom su svi postali jako ozbiljni, duboki i ‘bigger than life’, a mi smo se odlučili za nešto drugačiji pristup. Ovaj novi svet uvodi neka nova pravila i zakonitosti, te nužne promene. Te promene i nisu tako strašne, u zavisnosti od toga kako se na njih gleda. Mi smo se odlučili za svetlu perspektivu”, rekao je Tonči Klarić iz agencije Spellcaster.
Autorski tim ove kampanje dolazi iz novootvorene agencije Spellcaster, a koju su početkom meseca otvorili Tonči Klarić i Neven Crljenak. Upravo oni zaslužni su za idejno rešenje kampanje dok je celokupni utisak post-korona života obogatila mlada i talentovana ilustratorka Tea Jurišić.
Kampanja je ovih dana krenula u Hrvatskoj, a uskoro će svoju premijeru doživeti i u Sloveniji.
“Kroz duhovite osvrte na trenutke iz svakodnevnog života u aktuelnoj situaciji i ‘novom normalnom’, ZUMTOBEL svojom kampanjom nastoji podsetiti javnost da nije sve baš tako mračno i da se svaka situacija može sagledati i pozitivno. U ovim trenucima jako je bitno održati vedrinu i optimizam te pritom ne zaboraviti na svetlu stranu života,“ dodao je Denis Biškup, Brand i Business Development Manager centralne i jugoistočne Europe ZUMTOBEL Grupe koju u Hrvatskoj predstavlja ZG lighting d.o.o.

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu Marketing mreža

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Marketing mreža. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Marketing mreža. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Marketing

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *