nov 25, 2021
39 Pregledi
0 0

#TebeSePita

Objavio:

Kad je reč o tehnologiji, povezivanju i komunikaciji, pita se HT. Za sve što je važno juniorima najbolje pitati njih, a kad je o lansiranju nove komunikacijske platforme – pita se Señor.REGION – Señor sa Iskonom već godinama dominira telekom kategorijom, na proleće je realizovao svoju prvu bonbon kampanju, a sada i prvu kampanju za Hrvatski Telekom i to za najzahtevniju publiku: genZ-jevce.

Svi se sećamo feelinga kad ti mama bez pitanja izabere košulju u prodavnici ili tata složi playlistu za rođendan. Iako je HT (23) i sam pripadnik generacije Z, pametnije je bilo bolje se upoznati i za savet o kreiranju ponude pitati one koji će je koristiti. Señor je anketom ispitao pripadnike ciljne grupe i identifikovao njihove želje kako bi saznao koje su stvari njima važne i kako im tu mogu pomoći. Tu komunikacija ne prestaje, ideja #tebesepita platforme temelji se na konstantnom odnosu s generacijom Z kako bi osmislili aktivnosti i usluge pomoću koji će zajedno kreirati svet boljih mogućnosti, bez obzira radi li se o STEM akademiji, YT game showu ili novoj ponudi. Ovo je tek početak!
[embedded content] Visoko na listi njihovih prioriteta, bile su aplikacije bez trošenja date pa su se Señor i HT pobrinuli da im upravo to i ponude. Hoćeš li ih koristiti za „nameštanja“ dečka drugarici, lansirati start-up ili učiti novu Tik-Tok koreografiju – to znaš samo ti! A kako je ova međugeneracijska saradnja počela znaće samo oni koji pogledaju materijale ispod.
[embedded content] [embedded content]

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu Marketing mreža

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Marketing mreža. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Marketing mreža. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Marketing

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *