sep 24, 2020
18 Pregledi
0 0

Zašto su brendovi važni u kriznim vremenima?

Objavio:

Umesto kvaliteta i cene proizvoda i usluga, sve relevantnije mesto na listi prioriteta zauzimaju stavovi i aktivnosti brenda na različite kulturološke i socijalne teme. Odgovornost nas, koji te brendove stvaramo, da promovišemo prave vrednosti nikada nije bila veća nego u poslednjh desetak godina. Brendovi imaju moć da vrše veliki uticaj na kreiranje javnog mnjenja, stoga je od ključne važnosti da pronađu i žive svrhu koja je veća od same kompanije i profita i u normalnim i u kriznim vremenima.Položaj i uloga brendova se kroz istoriju značajno menjala, toliko da ih savremeni potrošači danas posmatraju kao ravnopravne članove društva.
Milenijalsi, značajan deo tog istog društva, generacija su kod koje je potreba da ostave uticaj i svet učine boljim mestom mnogo izraženija nego u bilo kojoj prethodnoj. Ne zaboravite da su oni i naši zaposleni i naši potrošači. U interakciji sa njima svaki brend želi tu neposrednu ideju koja će ga izdvojiti, ali su plasiranje pravih poruka u pravo vreme, autentičnost i nesebičnost ono što donosi dublju emotivnu povezanost. To se ne postiže poreko noći ili povremenim društvenim aktivizmom, posebno ne u doba krize.
Društvena odgovornost je ustupila mesto društvenom aktivizmu – to je apostrofirala i kriza sa kojom se trenutno suočavamo. Potpuno prirodno, tokom prethodnih meseci, tržišne utakmice su pale u drugi plan, a snage marketinških budžeta su stavljene u funkciju širenja solidarnosti i optimizma, pozivanja na ličnu odgovornost i veličanje važnih stubova društva.
Kriza ne treba da bude povod za promenu. Uvek je pravo vreme da budemo fleksibilni, proaktivni i pokretači pozitivnih promena u društvu.
Pored širenja društveno odgovornih poruka, brendovi i kompanije imaju veliku odgovornost i prema zaposlenima, partnerima i potrošačima i tu se njihova snaga najviše vidi. Kao kompanija koju pokreću i inspirišu ljudi velike napore u ovoj krizi uložili smo upravo u to da zaštitimo i pružimo maksimalnu podršku svojim zaposlenima i korisnicima i na to smo izuzetno ponosni.

Piše: Jelena Čađenović, Brand, Insights and Experience Management Director, Vip mobileIzvor: Biznis magazin

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu Marketing mreža

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Marketing mreža. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Marketing mreža. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Marketing

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *