dec 14, 2020
97 Pregledi
0 0

8 voćaka koje sadrže malu količinu šećera

Objavio:

Jeste li za nešto slatko? Ovih 8 dragulja organske proizvodnje će vam pomoći da poboljšate zdravlje i smanjite unos šećera u organizam.Možda vas zanima Ako trenutno vodite računa o količini unosa šećera, preporučujemo vam nekoliko namirnica koje bez krivice možete da konzumirate. Voće sadrži vitamine, minerale i antioksidanse pomoću kojih se telo hidrira i obezbeđuje dovoljnu količinu ugljenih hidrata koji mogu da utole glad. Jagode su uvek odličan izbor kada je u pitanju voće koje sadrži malo šećera. Šolja jagoda sadrži oko 7 grama šećera i malo više od preporučene dnevne količine vitamina C. 1. Jagode Najbolji način da kontrolišete količinu šećera koju unosite je preko kontrole porcija. Grejp je odlično rešenje ako želite da smanjite unos šećera. Dovoljno je pojesti samo polovinu ove voćke koja sadrži oko 8 grama šećera. 2. Grejpfrut Maline sadrže jako malo šećera, iako odaju ukus veoma slatkog voća. Jedna šolja malina sadrži svega 5 grama šećera i 8 grama ugljenih hidrata, tako da će vas držati sitim duže od drugog voća. 3. Maline 4.    Avokado 5.    Jabuke Iako vam se možda ovo voće ne nalazi na vrhu liste kada idete u kupovinu, ova namirnica sadrži samo gram šećera. Pored toga što nema veliku količinu šećera, sadrži korisne biljne masti i ugljene hidrate. Ako bolujete od dijabetesa ili brinete kako voće utiče na nivo šećera u krvi, promenite način na koji konzumirate voće. Dok jedna cela jabuka sadrži 19 grama šećera, šolja nezaslađenog soka od jabuke ima 24 grama šećera. Kada žudite za slatkišima, zdravije rešenje za vas je breskva. Ova sočna voćka sadrži oko 13 grama šećera. 6.    Breskve Kupine spadaju u kategoriju voća sa mnogo hranljivih vrednosti. Jedna šolja kupina sadrži 7 grama šećera, 8 grama vlakana i dva grama proteina. 7.    Kupine 8.  Pomorandže


Kao kod jabuka, zdravije je da je pojedete celu, nego da popijete njen sok. Jedna pomorandža sadrži oko 12 grama šećera i više od preporučene količine vitamina C. Šolja nezaslađenog soka sadrži dvostruko više šećera, a dvostruko manju količinu vlakana.

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu Agromedia

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Agromedia. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Agromedia. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Poljoprivreda

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *