okt 28, 2020
29 Pregledi
0 0

Kampanja o raspodeli neplaćenog rada “Briga nije (samo) ženski posao”

Objavio:

Neplaćeni kućni rad i briga o porodici jedan je od segmenata gde je najizraženija rodna nejednakost u Srbiji, kao i u svetu. Korak ka promeni takvog stanja je kampanja #Polapola – “Briga nije samo ženski posao”, koja počinje u novembru.
U Novom Sadu, previjalice za bebe u muškim toaletima postavljene su u Muzeju Vojvodine i Areni

Cineplexx
.
“Cilj ove kampanje jeste prevazilaženje stereotipa o ulogama muskaraca i žena u domaćinstvu, prevashodno se misli na brigu o deci i starima, otuda previjalice u muškim toaletima jer želimo da tatama skrenemo pažnju da itekako mogu da previju svoju bebu i da za to više ne postoje prepreke”, rekla je Maja Miškov, koordinatorka kampanje #Polapola – “Briga nije samo ženski posao”.
Previjalice za bebe su pored Novog Sada postavljene u Beogradu i Nišu, a kampanju su podržali

UN women
, Britanska ambasada i Koordinaciono telo za rodnu ravnopravnost.
“Naravno da se slažemo sa temom da svakodnevni poslovi koju su prisutni u našim životima nisu plaćeni i toliko vidljivi. Trebalo bi o njima što više govoriti, trebalo bi se truditi da zaista ravnopravnost bude što prisutnija i da poslove koje možemo podelimo između muškaraca i žena”, kazala je Čarna Milinković, viši kustos Muzeja Vojvodine.

[embedded content]

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu RTV

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTVa. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTVa. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Vojvodina

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *