jul 21, 2021
33 Pregledi
0 0

MIA aplikacija dostupna građanima Sombora i Šapca od septembra

Objavio:

Informacije u vezi postupka za dečiji dodatak, identifikacija poreskog duga, izdavanje uverenja, kontakt telefoni i radno vreme gradskih institucija, samo su neke od brojnih informacija koje će od septembra Somborcima pružati aplikacija MIA, kao lični on lajn asistent svakog pojedinca.
“Aplikacija je novi i savremni vid komunikacija gde će građanima i privrednicima sa naše terotirije biti dostupno sve ono što im je potrebno za njihovo funkcionisanje i za sve usluge koje treba da obave u gradskoj upravi”, napominje zamenica gradonačelnika Sombora Ljiljana Tica.
“Primenom ove tehnologije omogućiće se komuniciranje građana i privrede kroz modern kanale komunikacije, a to su viber, fejsbuk i sajt grada i da se pitanja i odgovori dobijaju na jedan efikasan, transaprentan i moderan način”, kaže direktorka za dobru upravu u NALED-u Ana Ilić.
Projekat unapređenja opštinskih usluga u Srbiji i BiH uvođenjem čet aplikacije za opštinske usluge sprovode GIZ, SAGA, NALED i Privredna komora Republike Srpske, u okviru programa koji sprovodi GIZ po nalogu nemačkog Saveznog ministarstva za ekonomsku saradnju i razvoj (BMZ).
Digitalna platforma za komunikaciju sa građanima biće dostupna svakog dana 24 časa.

[embedded content]

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu RTV

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTVa. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTVa. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Vojvodina

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *