feb 22, 2021
66 Pregledi
0 0

Zakazivanje kod izabranog lekara preko call centra

Objavio:

Samo u iznimnim slučajevima, kada su u pitanju hitna stanja ili ona koja podrazumevaju direktno uključivanje lekara, pregled se može zakazati kod timske sestre.
Call centar radi celog dana, tako da pacijenti svoje preglede mogu zakazivati i u poslepodnevnim satima.
Ovakav vid zakazivanja pregleda, preko call centra, organizovan je zbog preraspodele zaposlenih na vakcinalnom punktu na Novosadskom sajmu, kao i u Covid centru na Novom naselju.

Iz Doma zdravlja “Novi Sad” mole sugrađane za strpljenje i razumevanje trenutne situacije koja zahteva da zaposleni iz te zdravstvene ustanove rade na više punktova.

Kliknite ovde da biste vest pročitali na sajtu RTV

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTVa. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala biznis24.rs, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTVa. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava – molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.

Kategorija članka:
Vojvodina

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *